mfaeldt

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Afterwork

Av Madde - 17 november 2009 20:48

Imorrn ska jag och min M på Afterwork, det har jag nog aldrig varit på tror jag.

Bara afterski:)

Det är MTV som bjuder in oss på jobbet för lite gratis dryck och tilltugg som jag fattar det på en krog inne i stan.

Skulle vara någon presentation om MTV och någon komiker skulle uppträda, kan nog bli trevlig och en chans att träffa lite nytt folk och kollegor utanför jobbet, det kan vi behöva som är nyinflyttade i en ny stad.


Har även blivit klart i dagarna att min mamma kommer att flytta hit till stan också i slutet på detta år dvs. snart:) känns verkligen jätteroligt:)hon har sagt upp sin lägenhet där hon bor nu och hittat en ny i den här stan, papperna är påskrivna så allt är klart.

Det innebär att min bror kommer att flytta hemifrån och skaffa eget boende, det är på tiden tycker syster:)

 
 
Ingen bild

Bror

19 november 2009 01:37

Det tycker jag med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Skapa flashcards