mfaeldt

Alla inlägg under december 2009

Av Madde - 30 december 2009 12:57

Ledig idag, inväntar snart släkten från Göteborg som är på besök i Norrland (moster med familj) även mamma och mormor skulle hänga med, ska bli trevligt.

Långt mellan gångerna man träffar Göteborgs släkten, och små kidsen har nog vuxit en hel del sedan sist.

Ute skiner solen!:)

Av Madde - 29 december 2009 22:43

Jag har varit lite seg på att lägga upp bilder på sistone, så här kommer några.


Jag på julafton

Skotern

  Rådjur på baksidan av vårt hus

   Och Leia 

  


Av Madde - 29 december 2009 09:21

Så underbart sätt att starta dagen med, skjutsade M till jobbet imorse och for själv och solade, helt underbart må jag säga, det var väldigt länge sen jag låg i ett solarium.

Har gått runt och sett ut som ett lik alldeles för länge nu.

Lite senare ska jag möta upp mamma på stan som är sugen på lite shopping, själv är jag med som smakråd.

Sen har jag eftermiddag och stängning på jobbet ikväll.

Av Madde - 28 december 2009 22:03

Jag närmar mig mitt mål, min dröm... snart...

Av Madde - 27 december 2009 19:50

Igår sov vi på hotell i Sundsvall, åt super god mat och tog en liten pubrunda, var väldigt roligt och härligt att åka iväg bara jag och M. En väldigt lyckad dag/kväll.

Tog en sväng till Birsta idag innan vi åkte hem och handlade lite nödvändigheter på Ikea och spanade in rean.

Av Madde - 26 december 2009 01:52

Imorrn ska jag och M iväg på äventyr:)

Av Madde - 25 december 2009 18:26

Idag har vi hjälpt mamma flytta hela dagen, även hon ska bli Härnösandsbo:)Det gick bra men tungt att bära och självklart ska hon ha lägenheten längst upp i ett hus, men nu är det klart.

Hon är snart på väg hit för att äta middag och umgås.

Hon ska även få öppna sina julklappar idag eftersom hon jobbade igår och inte kunde fira med oss, jag tror att hon kommer att bli väldigt glad.

Av Madde - 24 december 2009 23:19

Julafton har varit toppenbra.

Har fått kanon julklappar, ätit god mat och haft fina människor runtomkring mig.

Kvällen avslutades med en skotertur, jag älskar snö har jag insett:)

Skapa flashcards