mfaeldt

Alla inlägg under januari 2010

Av Madde - 31 januari 2010 23:53

Jahapp då var det söndag igen, har varit dåligt med någon uppdatering här från min sida.

Har vart ett jäkla snö oväder och nu är det på tok för kallt ute.

I torsdags var vi till Sundsvall på bio och såg Avatar, mycket bra film.

Helgen har spenderats med vänner från förr och nya vänner, har varit en toppen helg.

Även P+S och deras lille son kikade förbi, otroligt vad barnen växer fort.

Nu blir det sängen och ladda för en ny vecka.

Fick veta i fredags att jag får förlängt på jobbet också, skönt att veta!

Av Madde - 27 januari 2010 20:01

Det är det verkligen:)Det där med "halvkändis"

Han jobbar inte för tidningen men man ser honom ofta på TV, mer säger jag inte, jag har tystnadsplikt:)

Och mitt jobb innebär att jag svarar mycket på frågor gällande TV och installation:) Nu är ni kanske ännu mer nyfiken.


Igår var jag till Kramfors och fixade till naglarna, det fick bli fransk manikyr denna gång jäklit snyggt och fräscht.

Och imorgon blir det hårfrisörskan och fixa till barret och sen blir det mamma som får bleka håret.

Oj så fin jag blir:)

Av Madde - 24 januari 2010 22:19

Idag fick vi äntligen träffa våra vänners lilla bebis, helt otroligt vad söt han är:)Vi han tyvärr inte vara där så länge men tänkte vi ska planera in nån middag nu framöver.

För övrigt är tre av sex arbetsdagar avklarade tills man är ledig.

Igår fick jag prata med en halvkändis, väldigt trevlig var han. Han skulle antingen skriva en insändare till tidningen eller skicka blommor som tack för hjälpen och bra service får se om han gör det:)


godnatt

Av Madde - 22 januari 2010 20:56

jag målar allt som kommer i min väg:) vitt!

Hittils har jag målat räcket i trappen,list vid trappen, flertalet golvlister, dörrkarmar.

Roligt tycker jag att det är och rätt okej ser det ut.

Övning ger färdighet!

Av Madde - 20 januari 2010 23:05



  

Av Madde - 20 januari 2010 22:26

Mår lite bättre nu, men fortfarande seg i skallen tur att det är lugnt på jobbet.

Imorrn är jag iaf ledig, jag är en sån där som alltid jobbar även fast jag har 40° feber ( ja, det har faktiskt hänt)

Men imorrn ska jag vila och hälsa på familjen i Kramfors.

Jag ska även få planera och bestämma en lite mini semester jag och M ska iväg på:)så det ska jag titta runt lite på internet.

Någon som har nått roligt förslag? sådär över en helg..



Av Madde - 17 januari 2010 13:46

Usch vad less jag känner mig nu, har känt att det varit på gång i flera dagar..men nu har det brutit ut.

Feber och alldeles snorig, det blir sängläge med andra ord.

M och A är ute och grillar hamburgare, hoppas jag får i mig nått, grillat är så gott.

Av Madde - 16 januari 2010 23:29

Ja, för mig betyder det väldigt mycket...


Jag har verkligen inte haft bra hand om blommor, men nu det senaste året så växer dem som aldrig förr,jag är faktiskt väldigt stolt!

Och helt klart beror det på att jag vårdar dem bättre...

Men det här med Orkideér dem har jag alltid kämpat för.

Det är min favorit blomma och den dagen jag gifter mig ska buketten bestå av Orkideér.

Till saken...

jag har numera två st orkideér som blommor för andra gången sedan jag fick dem, och det är sjukt fint att se dem blomma där i köksfönstret:)

Dom här fick jag i våras på mitt förra jobb där jag jobbade i två år men sen fick lämna pga. brist på arbetsuppgifter.

Jag trivdes otroligt bra där så det var verkligen trist att behöva lämna...

Den med vita blommor fick jag av min grupp och den med rosa blommor av min chef.


        

Skapa flashcards