mfaeldt

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

En bra dag

Av Madde - 19 mars 2010 23:48

Fick ett positivt besked på jobbet idag, mitt vikariat har blivit förlängt ett tag till, känns väldigt skönt att veta och jag är glad:)


Sen har vi även bokat en resa till Thailand som jag antydde i förra inlägget.

Kunde aldrig drömma om att vi skulle kunna åka iväg i år men så blev det ändå.

Ska bli intressant att åka då det är lågsäsong, vi åker i April.

Det kommer iaf att vara mycket mindre turister (skönt) och mycket billigare!

Nog för att det är rätt billigt annars också, men billigare är aldrig fel.

Behöver jag säga att jag längtar:)

Tur att man har snälla mamma som ställer upp som kattvakt också.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards