mfaeldt

Alla inlägg under april 2010

Av Madde - 23 april 2010 23:13

Imorgon tar vi tåget till Uppsala och hälsar på vänner, stannar där över natten och sen för att förhoppningsvis checka in på Arlanda på Söndag.

Önska oss Lycka Till.

Ha det bra kära bloggläsare

Av Madde - 22 april 2010 22:33

Jag har så smått börjat packa min väska inför semestern, men med risk för att jag får packa upp det igen här hemma..

Och som vanligt..

ALLDELES för mycket onödiga saker att ta med.

Nollställd känner jag mig, jag längtar så mycket att jag börjar bli likgiltlig.

Godnatt

Av Madde - 21 april 2010 23:30

Undra hur mångra ggr per dag jag är inne på den sidan nu.

Håller sig uppdaterad hela tiden om det här med vulkanen.

Men det känns osäkert..mycket osäkert...

Nu är Landvetter stängt igen, fasiken också..jag vill så gärna få åka på semester.

Av Madde - 15 april 2010 19:46

Jävla skit vulkan utbrott.

Den hotar vår resa som är tänkt att gå av stapeln om ca en vecka.

Känns inte alls bra...

Av Madde - 14 april 2010 09:43

Tyvärr kom det inte allt för mycket folk i lördags men 400:- fick vi ihop på garageloppisen iaf:)

I Söndags var det slappar dag och på eftermiddan for vi ner till Sundsvall och kollade på brorsans fotbollsmatch.

Jobbar nu till helgen så imorrn har jag fridag från jobbet, hoppas att det är bra väder då med.

Otroligt vad snön har tinat bort, ställde undan skotern igår känns tråkigt då säsongen varit så kort.

Men nu har vi snart båtsäsongen framför oss istället får se om vi slår till på en båt.

Men känns som det kommer att gå en del pengar nu i Thailand också så får se..

Snart kan jag börja packa väskan:)

Ha en bra dag!


Av Madde - 9 april 2010 23:08

Imorrn blir det garageloppis här hemma,håller tummarna för att det dyker upp lite folk och att vi får sälja!:)


Två veckor kvar...


  

Av Madde - 3 april 2010 23:12

Som flera av er vet så är jag kaffeberoende..tyvärr...

Då vi far utomlands så blir det av naturliga skäl väldigt många koppar mindre kaffe då man inte alltid har tillgång till det lika  lätt.

Men nu ni kära vänner har jag beställt en mini vattenkokare som jag tar med mig till Thailand och lite pulverkaffe till det.

Jag längtar redan till mornarna ute på balkongen och en god kopp kaffe till det:)


Blev ingen pimpling idag då vädret var lite halv dåligt så vi for ut och körde lite runt Härnösand istället, tittade på nybyggda villor med havstomt bla. Madde vill ha!

Och tittade även på brors+ sambos lägenhet som dom nyligen flyttat in i, den var fin.

Nästa helg ska vi ha garage loppis så har börjat rensat ur alla skåp/förråd, blir nog en del att sälja hoppas bara att det kommer folk.

Har satt upp lappar lite överallt och annonserat på nätet iaf.

Av Madde - 2 april 2010 22:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards