mfaeldt

Alla inlägg under juni 2010

Av Madde - 25 juni 2010 15:41

Ha en fantastiskt midsommar kära vänner:)

Kram från mig

Av Madde - 24 juni 2010 22:40

Äntligen ledig i några dagar,det här behöver jag.

Full rulle hela tiden och aldrig hemma känns det som:(

Jag hinner ingenting..känns som livet springer förbi just nu.

Av Madde - 11 juni 2010 21:18

Dagen har gått otroligt bra och det var väldigt fint!

Träffat släkt som jag inte sett på minst 12 år, bla. pappas kusiner, det var ett kärt återseénde! verkligen kul att träffa alla några minns jag inte ens pga. att jag var så liten sist jag såg dem.

Dagen avslutades med middag på Hornöberget, god mat och gott sällskap.

Tack kära vänner för att ni tänkt på mig idag, det värmer i hjärtat mitt:)


Stor kram!

Av Madde - 11 juni 2010 09:54

Om några timmar är det dags för begravning för Farmor, det kommer garanterat bli väldigt känslosamt men också fint.

Efter den ska vi närmsta åka till Hornöberget för att äta middag.

I helgen är det jobb som står på schemat, inte så skoj med att jobba helg.


Hoppas ni får en trevlig helg iaf:)

Av Madde - 5 juni 2010 08:15

Har äntligen fått fast anställning på jobbet och inte bara vikariat,känns helt underbart.

Nått som känns mindre underbart är att M slitit av hälsenan, usch så surt då det är sommar o allt.

Han var och spelade fotboll då jag fick samtalet att det bara var att komma och hämta och fara till akuten.

På måndag blir det operation och sen gips i sex veckor:(

Så denna sommar blir nog lite begränsad på vad man kan göra.

Kattungarna är snart tre veckor och dom bara växer o växer.

Nu ska jag ta och brygga kaffe och njuta av att det är helg

Ovido - Quiz & Flashcards