mfaeldt

Alla inlägg under juli 2010

Av Madde - 28 juli 2010 22:53

Ihelgen blev det en tur med Ådalen tre, det var riktigt roligt och vi gick även in på stadfesten i Härnösand efter det.

Emma det var kul att se dig en snabbis iaf:)

Träffade flera vänner som jag inte sett på länge så det blev mycket surr:)en kanon helg var det men på söndagen var man slut som artist och intog viloläge i soffan hela dagen.

Redan nästa helg blir det en ny tripp med Ådalen tre då pappa och hans sambo ska bjuda alla barn med respektive, tyvärr är det svårt att matcha så att alla kan samma helg och bror med tjej kommer tyvärr inte att kunna vara med:(

Snart är det helg igen längtar:)

kram

Av Madde - 24 juli 2010 00:09

Imorgon ska vi ut och åka båt och äta god mat på ådalen 3, ska bli mycket trevligt:)

Då jag fyllde år fick jag presentkort av släkten på Intersport som jag önskat mig då jag ville ha en ny cykel.

Presentkorten räckte inte ända fram men idag på jobbet fick jag världens överraskning då min M kom med en present till mig,ytterligare ett presentkort på Intersport så att jag skulle ha råd med den cykeln jag ville ha, gissa om jag blev glad:) så hemma har jag nu en ny snygg Monark.

Jag är mycket nöjd och glad!


Tre av fem kattungar är nu såld, två veckor kvar innan dom flyttar hemifrån.

kolla länken.


http://www.blocket.se/vasternorrland/Otroligt_fina_langhariga_kattungar_28496968.htm?ca=4&w=1


Av Madde - 22 juli 2010 08:13

Igår firade jag och min älskling fem år tillsammans:)

Tiden går fort när man har roligt....kärlek

Av Madde - 16 juli 2010 20:44

Det enda jag vill säga här och nu är att min födelsedag var helt fantastiskt underbar. Firade med släkt och vänner dagen och natten lång:)

Av Madde - 2 juli 2010 22:22

Inte alls mycket som skrivs här nu, men jag har helt enkelt inte lust, så mycket annat som är roligt på sommaren:)

Midsommar var trevlig den tillbringades med vänner och familj och god mat och dryck.

Har åkt på en jäkla förkylning så det är mindre roligt men det är bara att härda ut.

Imorrn står det bröllop på schemat, en barndomskompis till M som ska gifta sig, blir trevligt det:)känner dem inte alls och knappt nån som är där heller tror jag men jag är ganska anpassningsbar;)

Tänk nu är det snart bara en vecka kvar tills jag fyller 25!

herregud,vad tog åren vägen mellan 20-25 jag fattar ingenting.

Kommer ihåg när jag träffade min M, då var jag bara 20 och eftersom han är 11år äldre kändes det ibland som jag blev klassad som en"tonåring" i en del sällskap, kan säga att så känns det verkligen inte längre:P nu är jag strax halvvägs till 50:)

Imorrn på förmiddan får det nog bli en båttur på sjön strax bortanför oss, det ska bli mysigt.


  

Ovido - Quiz & Flashcards