mfaeldt

Alla inlägg under oktober 2010

Av Madde - 26 oktober 2010 15:07

Nu är det bestämt, jag ska byta jobb.

Det är ett tufft beslut med tanke på hur arbetsmarknaden ser ut, men för mitt eget välbefinnande blir det här det bästa.

Jag är så oerhört glad att jag har min älskade M som stöttar mig i det här fullt ut.

Jag är fortfarande fast anställd av bemanningsföretaget men kommer inte att vara på mitt nuvarande uppdrag.

Hoppas verkligen att jag/dom hittar ett annat jobb till mig så snart som möjligt.

Har redan varit ute på lite företag själv och sökt så får se vad som händer.

Har fem arbetsdagar kvar på mitt nuvarande uppdrag,är ledig idag eftersom jag ska jobba helg.

Kommer verkligen att sakna mina arbetskollegor, dom är helt fantastiska!

Har så roligt med dem, men får väl försöka träffas ändå.


  

Av Madde - 17 oktober 2010 01:44

Idag har jag varit på det största och mest annorlunda bröllopet,coolt!

130 inbjudna gäster!

Rock!

Svartklädd brud!

Ingångsmarschen var rock musik!


Min barndomsvän, jag önskar dem alla lycka och välgång i livet, kärlek!

Kram

Av Madde - 10 oktober 2010 13:58

J & Fs bröllop förra helgen var fantastiskt underbart vackert, och brudparet verkligen strålade:)folk var samlade från världens alla hörn,mycket roligt var det.

Nästa helg är det dags för bröllop igen då min barndomskompis gifter sig.

Att gå på bröllop är alltid lika roligt, det är en sån otroligt stor glädje hos alla.


Annars knatar veckorna på och man förbereder sig inför vintern, alla utemöbler ska vinter förvaras, båten ska tas upp, plocka ihop ute i Häbret osv.


Jag vet att en stor förändring snart är på gång.

Ovido - Quiz & Flashcards