mfaeldt

Alla inlägg under januari 2011

Av Madde - 26 januari 2011 10:08

Då har man varit i Timrå och fräschat till naglarna igen, och som vanligt blev resultatet kanon bra:)

www.nailsinbloom.wordpress.com


  

Av Madde - 21 januari 2011 10:23

Leia när hon var liten bebis,hon chillar lika mycket då som nu:)

  

Av Madde - 20 januari 2011 21:06

Är grymt less på att inte få något jobb,ibland funderar jag tom. på om jag inte kunnat göra mer på mitt förra.

Dum tanke, jag är bra på så mycket och gjorde ett bra jobb där,men fixar inte att pressas på att ett samtal ska ta visst antal minuter och sekunder totalt innan man ska ta nästa tex.

Bara att kämpa vidare även fast det känns tungt många ggr.

Jag är inte gjord för att gå hemma hela dagarna.

Har även funderat på att börja plugga igen även fast jag sagt aldrig mer.

Truckkort vill jag också ha.

Taxiförare kanske?

Har nog funderat inom de flesta yrkesbanor:)

Av Madde - 14 januari 2011 17:48

I veckan har jag vart ner till Sundsvall ett par dagar och hjälpt till på kontoret, härligt att få jobba lite.

Passade även på att ta en fika på stan och surra lite med Angelica.

Annars händer det inte mycket, men blev en fika idag med annan vän också som jag inte träffat på länge, uppskattar såna stunder mycket då man får ha lite tjej snack.

Äsch har inget roligt att skriva just nu, lika bra att avsluta.

Av Madde - 4 januari 2011 23:23

        

Av Madde - 1 januari 2011 21:58

Gårdagen blev helt kanon med god mat och fina vänner.

Nu välkomnar vi år 2011! :)

Skapa flashcards