mfaeldt

Alla inlägg under maj 2011

Av Madde - 27 maj 2011 19:19

Ja jisses vad åren går fort.

Drömmer mig tillbaka till studentlivet när jag hör "ungdomarna"på stan sjunga om studentens lyckliga dagar.

2004 var året jag tog studenten, så det är några år sedan.

Tiden går fort när man har roligt!

Till veckan ska vi nog träffas några brudar från gamla kompis gänget sedan gymnasieåren i Åre, ska bli roligt.

Annars fortsätter jag trivas och må gott på jobbet, skönt nu när man känner sig lite säkrare på det man gör och är lite mer självgående.

Nästa vecka börjar allvaret då är det slut på utbildningstiden, spännande:)

veckan har bla. ett 11 timmars pass att erbjuda:)det var några år sedan man jobbade så länge, men det ska nog gå bra måste bara komma ihåg att dricka vatten! blir så tung i huvudet annars.

Ta vara på dagen och alla dess möjligheter!

Är så oerhört glad att vi tog steget och flyttade till Härnösand.

Så mycket bättre:)

Av Madde - 24 maj 2011 19:56

Tänk vad man kan sakna en människa som bara är borta över dagen, nu sitter han snart på flyget hem från Stockholm iaf. längtar efter min M.

Vi

Av Madde - 20 maj 2011 20:39

 

Av Madde - 20 maj 2011 20:31

Är det bara jag i vårt avlånga land som inte tycker att hon är särskilt bra?

hon spelas överallt och slår jag på Spotify har hon fasiken tagit över hela topplistan suck:(


Till nått annat så är jag oerhört glad för min älskade M som har fått en högre befattning på jobbet, är så otroligt glad för hans skull, all kärlek!


Törs man säga att det går bra nu!;)

Av Madde - 15 maj 2011 20:17

Ännu en vecka har passerat, har inte så mycket att berätta har bara jobbat.

Trivs jättebra..!

Eller jo just det, ska på intervju på Tisdag. spännande:) hoppas hoppas...

Av Madde - 7 maj 2011 13:31

Då var det helg,första veckan på jobbet har känts bra och det tror jag det kommer göra fortsättningsvis också:)

Jag ska börja spela på trav har jag tänkt, sambon gör varje vecka trav med jobbet och nu tänkte jag att jag ska börja spela lite själv också.

Skapade ett ATG konto igår och har nu lämnat in en V75a och en Dagens dubbel så nu får jag hoppas på storvinsten;)

Imorse drog sambon iväg på kryssning med jobbet och jag får snällt stanna hemma, inte alls avis, inte alls;) jaja.. får se vad jag hittar på.

Eller jag väntar tills miljonerna ramlar in ikväll och sen tror jag att jag bokar en resa nånstans:)

Trevlig lördag!

Av Madde - 4 maj 2011 11:26

Ja, man kan säga att jag somnat ovaggat de här dagarna:)

Jäklar vad trött jag är på kvällarna så otroligt mycket nytt att lära sig på jobbet men även jätteroligt:)

Jag blev verkligen placerad på rätt ställe i butiken, nämligen i delin/charken.

Tycker det är så roligt att prata med kunder och serva.

Ska bara bli kompis med skärmaskinen ordentligt också, var länge sen man skivade på maskin.

Trivs super bra och har fått ett fint välkomnande av de som jobbar där:)

Ha en fin dag!

Av Madde - 1 maj 2011 09:50

           

Skapa flashcards