mfaeldt

Alla inlägg under juni 2011

Av Madde - 29 juni 2011 20:40

Vilken toppendag!

Ca 30grader och strålande sol, har varit ledig idag och M jobbade bara till 11.00 så vi for direkt ut till Smitingen efter det.

Helt underbart, men har bränt mig en aningens:)

Inte så smart av mig heller att bränna hårbotten då jag direkt efter Smitingen skulle till mamma och bleka hårbotten:p aj aj,,

Av Madde - 26 juni 2011 18:47

Har haft en toppenbra helg,på midsommarafton jobbade jag några timmar och sedan for vi ut till Stefan i Hörsång i hans villavagn, grillade och surrade dagen/kvällen lång.

For hem igår och solade åt god mat och bara mådde gott och samma idag. 

Fick världens finaste present av M i torsdags, har länge velat haft ett armband och nu hade han gått och köpt ett till mig:)så fint med rött och vitt guld,lycklig tjej:)

Han är så bra min M,när man minst anar det har han köpt nånting till mig som han vet att jag vill ha,han lägger alltid sånt på minnet. (själv är jag inte alls bra på spontanpresenter)

nu laddar man för två veckors jobb och sen far vi till Göteborg en sväng,skoj:)

Av Madde - 15 juni 2011 12:10

Igår var jag på Alnö hemma hos Lina och åt gó middag, Angelica var också med.

Hade skitmysigt och surrade gamla fina och roliga minnen:)

Oj så vackert hon bodde med utsikt över havet.


Tog även en sväng hem till min kära mormor och drack kaffe och pratade.

Alldeles för länge sen sist jag var där. Älskar min mormor så otroligt mycket.

Av Madde - 4 juni 2011 08:43

Igår fick jag besked att jag är en av dem som kommer att börja jobba på ICA maxi som öppnar till hösten!:)

Är en otroligt glad tjej nu:)

Ovido - Quiz & Flashcards