mfaeldt

Alla inlägg under augusti 2011

Av Madde - 23 augusti 2011 10:04

För ca en vecka sedan fick jag äran att träffa min gudfar som jag inte träffat sedan jag var bebis.

Har alltid undrat vem han är, vart han bor idag osv.

Allt hände egentligen av en slump då mammma träffade på han på stan då hon var ute och promenerade, fler olika bitar gjorde att de sprang på varann just där och då, det var meningen att vi skulle få mötas igen helt enkelt.

Och nu har vi träffats två ggr och ätit middag, en helt fantastisk man, är så glad. 

Och nu hoppas jag att vi snart kommer att träffas igen och kanske tom. tar en semester tripp till Makedonien:)


   

      

Av Madde - 10 augusti 2011 15:15

Känner mig så fruktansvärt less för tillfället.

Två veckor kvar till Turkiet iaf. skönt. ska bara må gott.

Men jobbet går bra, sambon och jag har det bra.

Men några personer stjäl min energi så är ständigt trött känns det som, hoppas det vänder snart.

Ovido - Quiz & Flashcards