mfaeldt

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madde - 27 oktober 2011 21:26

Hinner inte med mitt liv:pjobbar mest hela tiden,men imorrn går jag på ledighet efter 12dagars arbete:)wihooo..sen ihelgen blir det mys pys,har ordnat en överraskning till M till på lördag:)längtar.

?

Av Madde - 4 oktober 2011 17:52

Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Av Madde - 2 oktober 2011 00:09

Jag gillar inte avundsjuka och jag hatar att jag ibland kan ha svårt att släppa saker.

ja det var väl det:)

Annars så jobbar jag!

Händer inte så mycket annat, men är så oerhört tacksam för mitt jobb och de underbara människor som jobbar där:)

1 Oktober idag men det kan man verkligen inte tro då det har varit sån värmebölja här, 25 grader i September det ni:)


Jag vill så mycket!...  jämt:)

Slog mig idag igen faktiskt vad jag och min M gjort sjukt mycket tillsammans de åren vi varit tillsammans..(sex år)så otroligt värdefullt för mig då jag är en rastlös själ.

Bra att vi är lika med det, fast blir iof. dyrt:p

Turkiet två ggr och Thailand 5 ggr, helt underbara resor allihop

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards