mfaeldt

Alla inlägg under november 2011

Av Madde - 25 november 2011 21:22

Har världens finaste älskling,idag då jag kom hem väntade ett paket på mig:)

jag fyller inte år och än är det inte jul, men han hade köpt ett par jättefina efva attling örhängen till mig bara för att:)

så fina, jag är så glad:)

Av Madde - 17 november 2011 07:49

Min lilla bebis hund som jag saknar så mycket än idag, varför fick du inte vara hos oss här på jorden längre:(


   

Av Madde - 17 november 2011 07:39

Är ledig idag och imorgon och sen blir det jobb hela helgen lång, tänkte att jag ska börja kolla på lite julklappar på nätet och få lite inspiration det närmar sig ju med stormsteg.

Vi har inte bestämt nått med familjen än vart vi ska vara, skulle vara mysigt att hyra en stuga nånstans eller bara fara iväg på nått hotell och äta julmiddag,kan tänka mig att göra nått annorlunda i år mot för vad vi brukar göra:)

Av Madde - 15 november 2011 11:20

Lillebrors födelsedag idag,hela 22 år fyller han så ska strax åka in till stan till han och fika lite,mys.

sen ska jag jobba tre timmar idag bara så har verkligen kortpass, äsch som vanligt har jag inget vettigt att skriva;)

For till Kramfors i söndags och grattade pappa på farsdag och fredag-lördags sov mamma över hos oss, åt god matt och tittade på så mycket bättre  så det har verkligen varit en familje helg.

Kram

Av Madde - 4 november 2011 22:46

Förra helgen överraskade jag M med en tripp till Umeå, bodde på ett mysigt hotell och jag hade bokat till romantiskt paket med mousserande vin, sen utcheckning, frukost på rummet mm. Var riktigt mysigt och välbehövligt efter veckor med mycket jobb för oss båda så det var uppskattat:)

Gick ut på Allstar och åt god mat på kvällen och där blev vi kvar ganska länge innan det blev dags att sova.


Idag har vi båda varit lediga så det blev en tur till Birsta för lite shopping, men jäklar vad folk det var där.

Hade missat att det är Halloween så folk hade väl kort dag på jobbet idag på vissa ställen och tänkte samma tanke som oss att fara till Birsta:)

Jobbar i helgen så gruvar mig för om det blir kaos imorrn då?hoppas alla handlat klart för helgen idag, önsketänkande;)


Dags att sussa snart och ladda för helgens jobb.

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards