mfaeldt

Alla inlägg under december 2011

Av Madde - 31 december 2011 09:15

Vill bara önska er ett gott nytt år!

Nu ska jag bege mig mot jobbet,sen ikväll när jag slutar kl. 18 rullar vi till Lugnvik för att äta middag med vänner,mys.

Tänker fortfarande på vilken fin jul det blev med både mamma och pappa som var här och åt julmiddag, många år sen sist vi var samlade så, bara bror som saknades då.

Nu är datum satt då jag ska bli FRU:)till sommaren gifter vi oss:)

Kram

Av Madde - 25 december 2011 21:02

Vi ska gifta oss!

Igår gick min älskling ner på knä och friade till mig.

Det känns helt fantastiskt!

Lycklig

Av Madde - 23 december 2011 23:54

Fick en julklapp från jobbet.

Världens bästa julklapp!

Det var en mysig morgonrock! Jag som hade tänkt köpa en ny morgonrock:)

Den här var toppen, tack snälla ni!

Av Madde - 23 december 2011 09:55

08.00 hängde vi på låset till Maxi imorse för att handla julmaten, bingolotter och sista julklappen, skönt nu är allt klart!

Släppte därefter av M på jobbet och jag rullade hemöver, sitter nu och pustar ut med en kopp kaffe efter att ha packat in allt i kylen.

Snart bär det av till jobbet för ett pass mellan 12-19 sen hem och göra helg:)

Önskar er en fin jul!

Kram

Av Madde - 21 december 2011 23:28

 

Jul

Av Madde - 21 december 2011 23:01

Snart julafton.

Julklapparna är klara skönt!

Det känns på jobbet att det är jul vecka, både roligt med också krävande, gör det bästa jag kan och är på gott humör till våra kunder trots stressen, det är det viktigast!


Tack mamma för att du finns när jag behöver dig!

Tack för allt du gjort för mig!

Tack för att du ställt upp och stått ut när jag minst förtjänar det.


Vi är sjukt lika på många sätt!

Därav också ALLA bråk;)

Älskar dig!

Av Madde - 18 december 2011 00:35

Har jobb helg, så jobbar till 22.00 lördag och söndag, svårt att komma till ro efter en hektisk dag, så då får det

bli lite nattugglande:)

Kul att man träffar så mycket folk från Kramfors iaf. på jobbet som det är långt emellan gångerna man ser då man inte bor kvar i den kommunen:)

Snart jul, väldigt lite tomtar fick komma fram ur kartongerna denna jul.

Har inte orkat rota i förrådet:(kallt, trångt och oordning skyller jag på!kanske inte hela sanningen.

Fick träffa finaste Anna och Simon idag på jobbet,såå kul!underbara goa människor!

Godnatt från mig.


Av Madde - 12 december 2011 21:53

Enligt boknings bekräftelsen är det 106 dagar kvar.

Sool, värme, känns som det behövs!

7 år sedan sist jag var där, med bästa Anna.

Men ännu inte hundra bestämt att vi åker,men just nu känns det som så iaf.

Vi får se!

Känns lite konstigt att svika Thailand bara;)

Ovido - Quiz & Flashcards