mfaeldt

Alla inlägg under maj 2012

Av Madde - 25 maj 2012 08:38

Härlig, härliga väder som jag har längtat!

Imorrn åker vi till Stockholm Solvalla och Elitloppet härligt.

Av Madde - 23 maj 2012 22:25

Älskade morfar har lämnat jordelivet, väldigt hastigt och väldigt oväntat.

Har en stor sorg i mitt hjärta!

Jag hoppas innerligt att han slapp lida!

Mina tankar är mest hos min kära mamma som har det ännu jobbigare,kramar om!

Begravning blir i Enköping i Juni med närmsta familjen.

Är så tacksam och glad att han kom till vårt bröllop på Arlanda, det var sån glädje och överraskning!

Ta hand om varandra finaste ni, nu är ni återigen tillsammans Bo Karlström och Anita.

Av Madde - 19 maj 2012 22:33

Nu har Madde plockat fram det pyssliga i henne, har fixat bordsplaceringkort mm. blir så bra:) tycker jag iaf;)

Igår hämtade jag ut matservetterna+kaffeservetter de blev bra, längtar till att få duka med snäckor, blommor , ja allt!

Havstema,  det blir det!

Roligt att planera:)

Av Madde - 11 maj 2012 23:26

I helgen är jag och min man hellediga tillsammans,hur ofta händer det?nästan aldrig!

Så härligt:)

Förhoppningsvis kommer Anna och Simon imorrn och förgyller vår tillvaro ytterligare med skratt och flams:)

Av Madde - 9 maj 2012 22:07

Min älskade katt har varit borta ett par dagar, ikväll kom hon hem livrädd och skitigt.

Första tanken var att hon blivit påkörd, hon haltar och är blodig vid nosen.

Men mer troligt är att hon åkt på stryk,känns inte som att något är brutet.

Nu har hon kurat ihop sig i sin säng,snarkar! märks att hon njuter av att vara hemma i tryggheten, men måste hålla koll på hon såklart.

Huga inget får hända henne.

Av Madde - 4 maj 2012 08:34

Planering för fulla muggar:)

Bordsplaceringen gjorde vi så gott som klar igår,den blir inte så traditionsenlig "som den ska vara"

Men vi har mer tänkt att folk ska ha roligt!har varit på för många bröllop då man känt sig helt malplacerad så jag hoppas att alla kommer känns sig någorlunda nöjd med sin placering:)

Har även varit och kikat på föreningshuset där vi ska hålla till och det stället känns bra, det finns det mesta där och gott om utrymmen.

Mamma och jag har bra koll på bordsdukningen nu också så det känns bra,det blir strand/havstema kan man säga.

skit kul att planera:)nu ska jag nog ta och beställa servetter.

Trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards