mfaeldt

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Dagen D

Av Madde - 21 juli 2012 07:00

Ikväll är det dags!

Igår var jag väldigt ledsen över sista minuten avhoppen som kommer bland folk den ena bortförklaringen efter den andra.

Men det lägger jag noll energi på idag, för idag är det våran dag!:)

Och jag är glad över dem som kommer.

Som vanligt har jag hostat mig igenom natten,borde egentligen ligga och sova nu men det går inte med rethostan, får nog bli farbror doktorn till veckan.

Om dryga timmen ska vi upp till lokalen och rodda det sista sen ska jag var hos frisören kl. 12

Hoppas innerligt jag blir nöjd med frisyren.

Sen är det bara att ta på sig min sjukt snygga klänning;)och invänta pappa med raggarbilen.

Skål!


Förresten vi är i tidningen idag också:)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Skapa flashcards