mfaeldt

Alla inlägg under augusti 2012

:(

Av Madde - 22 augusti 2012 22:57

Imorrn blir en dålig dag:(

vet det redan nu tyvärr, men min kära man hade köpt två trisslotter för att muntra upp mig, 50:- rikare:)


Av Madde - 15 augusti 2012 22:25

Lite bilder från dukning från festen och delvis av presenterna hemma dagen efter.


                   

Av Madde - 8 augusti 2012 23:31

Festen blev helt underbar:) så jäkla roligt hade jag/vi

Fantastiska presenter också! nästan så man skäms inget man räknat med alls...är så sjukt glad och tacksam över ni som kom!

Samtidigt måste jag ändå säga att det är vid såna här tillfällen som visar vilka som är ens riktiga vänner!

Usch vilka dåliga sista minuten avbokningar som kom, tråkigt:(


Flera tårar trilla längs min kind, då jag insåg att vissa inte skulle komma som tackat ja!:(


Men, men jag är så otroligt glad och tacksam för er som kom, ni gjorde vår dag till ett fantastiskt fint minne:)


Nu har vi bokat resa till Turkiet Alanya med mamma i September, så jäkla skoj:)


Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards