mfaeldt

Alla inlägg under februari 2013

Av Madde - 22 februari 2013 22:50

Två veckor kvar till Thailand wihoo:)

Önskar att min kära mor får uppleva Thailand snart, nästa resa får det bli;)

Finns inget som slår Thailand, det är magiskt!





Av Madde - 16 februari 2013 22:52

  

Här var det länge sen man skrev något:(

Vad har hänt sedan sist?

Thailand är bokat i Mars;)

Vi hade bokat Egypten med Detur från Sundsvall i April, men pga. för få anmälda så blev resan inställd.

Vi hade bara hunnit betala in anmälningsavgiften men efter över två veckors tid har vi fortfarande inte fått tillbaks pengarna efter kontakt med dem och svin dålig service!

Då bokade vi Thailand istället;)aldrig att jag gynnar Detur något mer.

Åker till Thailand i början på Mars två veckor,längtar!:)

Har även fått mer fasta timmar på jobbet i veckan så nu är jag uppe i ca80% känns underbart:)


Har lite fjärilar i magen också,tänk snart har jag och M varit gifta i ett år;)

Otroligt vad tiden går fort!


Förra helgen hade jag tjejkväll med mina underbara vänner, blir tokig ibland på att vi inte ses oftare,roligt hade vi! vi avslutade med lite dans ståendes på köks stolarna innan vi slocknade framåt fyra på morgonen, tjej kväll som den ska vara:)


Återigen har vi bestämt att vår älskade katt Leia ska få ett nytt hem!

Någon som vill ha en gosig katt på sex år, älskar att vara ute men även att mysa inne.

Vi är ute och reser för mycket för att ha katt och det ständigt dåliga samvetet är inte kul då man ska ha kattvakt.

Det gör ont i hjärtat att hon ska flytta men det här har vi funderat på länge och det blir bäst så.



Ovido - Quiz & Flashcards