mfaeldt

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Madde - 21 november 2009 22:39

Helt otroligt vad örnar är vackra. Väldigt mäktig fågel.


  

Av Madde - 21 november 2009 22:16

imorse när jag slog upp ögonen var himlen alldeles klarblå och solen sken,jag kände med en gång att det här kan bli en bra dag:)

Sen kom jag till jobbet och tog mitt första samtal..jag blev totalt ustkälld, blev kallad lilla gumman som inte fattade nånting och att det inte gick att diskutera med mig sen la han på!

Jag hade då knappt hunnit säga några ord..

jaja, det var bara att kämpa på:)han hade nog bara vaknat på fel sida den kunden;p

Dagen för övrigt gick bra och det är otroligt roligt då man får hjälpa kunder som vill bli hjälpta!

Det här kortet är gammalt.

Det togs sommaren 2005 då jag nyss träffat min M och flyttat in i hans lägenhet.

Minns den dagen som det vore igår:)   

Ovido - Quiz & Flashcards