mfaeldt

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Madde - 5 december 2009 23:41

Ni stackars få läsare som faktiskt läser min blogg dagligen kanske är nyfiken på julfesten jag var på:p

Den var väl sådär...

Maten gav jag bort! inge god enligt mig.

Uppträdantet var kanon bra! Dogge Doggelito! stava det så?

Han och hans band fick bra fart på oss anställda:)

Om jag hade kul?

Njae..bättre fester har jag varit på.. Tex. då Folksam firade 100 år, det var FEST! Alla folksams anställda samlade på en plats i Stockolm, det var påkostat, oj vad skoj jag hade!


  

Av Madde - 5 december 2009 22:59

Idag for vi och hälsade på en kompis, det kändes super jobbigt till en början, om jag ska vara ärligt bara för att det nuförtin känns så långt då vi ska åka till vår föredetta kommun.

Men naturligtvis var det helt klart värt det, och jag fick dessutom gosa med hans kattunge:)

Därefter åkte vi och hälsade på min pappa, det blev mest jobb, då pappa ej får till det att spela in via hans DVD till TV.

Men kul att träffa pappa iaf, tyvärr blir det alldeles för sällan.

Sen hade min älskling lovat mig 1000:- att shoppa kläder för, har haft det innestående en tid men jag har ej hittat nått, men ikväll gjorde jag en beställning från HM, det överskred med 178:- men det var okej:p

Dessutom frågade han om det var något mer jag jag behövde, jag svarade JA!

Underkläder!

Då tyckte han att jag kunde handla lite till, helt okej för min del;)

Jag surfar vidare....

Ovido - Quiz & Flashcards