mfaeldt

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

En helt underbar helg

Av Madde - 9 mars 2010 18:21

Vi bara myste på i lördags jag, mamma och M.

Vi tog skotern ut på isen och pimplade och njöt av solen när vi kom hem plockade vi fram grillen och det smakade helt galet gott med grillat vill jag lova.


  

  


  


Nu har jag nyss kommit hem från en kvälls promenad, härligt att det är vår i luften.

 
 
tres

tres

14 mars 2010 15:42

Ja nu har jag kommit igång lite iaf :) Man skriver när man gjort något speciellt liksom. Orkar inte skriva varje dag haha! Är så jobbigt:P Men gud vad härligt ni måste haft det:D Skönt med sol nu efter den här kalla vintern:) Måste vara perfekt och bo så nära naturen också då är det bara att ta ut skotern och dra iväg liksom! Nice :D

http://snuutan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards