mfaeldt

Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Jävla vulkan!

Av Madde - 15 april 2010 19:46

Jävla skit vulkan utbrott.

Den hotar vår resa som är tänkt att gå av stapeln om ca en vecka.

Känns inte alls bra...

 
 
Emma

Emma

17 april 2010 10:46

Kul att jag kan bjuda på lite inspration. Är ju en helt annan sak att gå hemma, då har man ju mycket mera tid än om man jobbar heltid som du gör. Så självklart kan du skylla på tidsbrist, en helt godkänd ursäkt tycker jag.

Tänkte på dig idag då jag kollade på nyheterna. Dom sa att vulkanutbrottet kan sluta imorn eller hålla på i flera år, dom vet inte alls. Hoppas det slutar imorn så att ni kan åka på eran resa. =) Kram!

http://eko.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards