mfaeldt

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Båt

Av Madde - 21 maj 2010 20:20

Alldeles snart är vi båtägare, ska bara bestämma vilken vi ska ha först...det finns en hel djungel av båtar har vi märkt..

sjön ligger alldeles spegelblank nedanför oss, det är så vackert ska ni veta...

M klipper gräs, jag rensar ogräs. och vi mår gott här på vår alldeles egna tomt.

Altanen är helt underbar att sitta på och där filosoferar man en hel del i hammocken. (stavas?)

Äntligen är sommaren här, som jag har längtat.

Ibland tar vi en sväng förbi hästarna och har dom tur får dom en liten hårdbrö skiva:)

Små missarna sover mest hela tiden, lugnet före stormen kan man säga.

Älskade underbara sommar


 
 
Emma

Emma

21 maj 2010 22:42

Tack så mycket! Det vnder nog snart och blir bättre. =)

Vad mysigt med småmissar. Törs nog inte komma och titta på dem för då vill jag bara ha en. ;)
Hoppas att allt är bra med dig. Vi hörs och ses! Kram!

http://eko.blogg.se

 
Ingen bild

tres

22 maj 2010 10:49

Åh vad underbart! Vi vill också ha hus och ha en egen gräsplätt där man bara kan ligga och mysa och sola :P Det är livet det! Åh har ni kattungar? :) Då måste jag komma förbi och titta på dom små när dom blivit några veckor;P Dom är ju för söta, livsfarligt hehe;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards