mfaeldt

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Ms ådalen 3

Av Madde - 24 juli 2010 00:09

Imorgon ska vi ut och åka båt och äta god mat på ådalen 3, ska bli mycket trevligt:)

Då jag fyllde år fick jag presentkort av släkten på Intersport som jag önskat mig då jag ville ha en ny cykel.

Presentkorten räckte inte ända fram men idag på jobbet fick jag världens överraskning då min M kom med en present till mig,ytterligare ett presentkort på Intersport så att jag skulle ha råd med den cykeln jag ville ha, gissa om jag blev glad:) så hemma har jag nu en ny snygg Monark.

Jag är mycket nöjd och glad!


Tre av fem kattungar är nu såld, två veckor kvar innan dom flyttar hemifrån.

kolla länken.


http://www.blocket.se/vasternorrland/Otroligt_fina_langhariga_kattungar_28496968.htm?ca=4&w=1


 
 
Emma

Emma

24 juli 2010 14:22

Tänkte på dig idag. Var på dop ute i stigsjö kyrka och satt och funderade på vart du bor. =) Härligt med en ny cykel! Skulle behöva en ny jag med. Den jag har är lila, tror jag fick den då jag fyllde 10. Haha!

http://eko.blogg.se

 
Veronica

Veronica

26 juli 2010 11:05

Var in på länken & kikade, hihi va söta dom är småkissarna. Vore det inte för att vi fått en ny kull hade jag köpt en

http://verplupp.blogspot..com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards