mfaeldt

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Bröllop

Av Madde - 30 september 2010 22:19

Just nu längtar jag mest till på lördag då vi ska på våra vänners bröllop, ska bli superkul.

Enda lilla minuset är att jag jobbar på söndag men det får jag stå ut med:)


Lilla Leia är numera kastrerad sedan i måndags så nu blir det inga fler små kattungar, det känns lite både och med den saken men gillar inte att ge katter

p-piller och hon har fått några fina kullar.


Annars händer det inte alltför mycket men hade teamfest förra fredagen, det var roligt att bowla och käka med gruppen och få träffas och surra utanför jobbet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards