mfaeldt

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Madde - 10 november 2010 08:57

Oj så mycket snö det kommit under natten, vår katt Leia har varit ute inatt och då jag tog in henne för en stund sedan såg hon rätt rolig ut,helt översnöad så hon var nog glad för att komma in i värmen:)

På dagens agenda står det att jag ska skicka in två jobbansökningar, så ska ta och fila lite på mitt CV och dricka lite kaffe.


I måndags var jag i Sundsvall på kontoret och pratade lite med min chef om min framtid och hjälpte även till lite med pappers arbete som skulle skickas ut.

Det var roligt att få komma dit och se hur de arbetar.


Ev. kommer pappa på besök idag beroende på väder och vind,känns lite tveksamt med tanke på hur det ser ut ute.


Fick förresten fem röda stora vackra rosor av min M igår då han kom hem från jobbet, gissa om jag blev glad:)

Ovido - Quiz & Flashcards