mfaeldt

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Madde - 9 december 2010 13:16

Igår var det begravning för Mickes morbror, det var en fin och stilla begravning.

For därefter och åt lunch innan vi åkte till gruppboendet där han bott och städade ur lägenheten, vi var många som hjälptes åt så det gick rätt snabbt.

Vila i frid.


Har handlat klart alla julklappar utom till bror min, vet inte riktigt vad jag ska hitta på åt honom, inte alls länge kvar nu till julafton.

annars då..jag fortsätter med mitt jobbsökande jag hoppas verkligen att det händer något snart, vill ut och jobba.


I tisdags var jag till Ullånger hos tandläkaren, hade inga hål kändes verkligen som en lättnad.

For därefter och hälsade på min fina vän Anna, alldeles för länge sedan sist och vi hade en hel del att surra ikapp oss om:)

Får se om vi ev. kommer att fira nyår tillsammans, skulle vara roligt då det var många år sedan vi firade tillsammans.


Nu blir det lite träning på motionsbandet och titta på reprisen av Paradise hotell.

Ovido - Quiz & Flashcards