mfaeldt

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Madde - 18 februari 2010 09:55

Var ett tag sen jag printade ner några rader nu.

Tycker dagarna ser mest likadan ut just nu, händer inte så mycket.

Var till Ullånger i söndags och hälsade på Anna iaf och fick se hennes nya häst så det var roligt, och alltid lika härligt att få surra med Anna, vi har hållt ihop i många många år nu och är den som känner mig allra mest av mina vänner.

Nästa helg fyller min M år, tycker det är så svårt att köpa till honom då han alltid köper det han vill ha själv. Känns som han har allt han behöver så jag måste försöka komma på något alldeles extra, har början på en idé iaf:)

Ska jobba i helgen så är ledig imorgon sedan är det full fart i sex dagar till innan jag är ledig nästa helg igen.

Full fart framåt.

Ovido - Quiz & Flashcards