mfaeldt

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Intervju

Av Madde - 19 april 2011 13:46

Imorse var jag på en arbetsintervju, jag hoppas verkligen att jag får det.

Skulle få svar antingen nästa vecka eller vecka därpå.

Som alltid är det väldigt pirrigt att gå på intervju men jag gjorde mitt bästa, var mig själv och får hoppas att det räcker.

Imorgon eftermiddag åker vi ner till Birsta för att hämta hem nya bilen, spännande:) och sen till helgen åker vi till Oviken och hälsar på släkten till M.

Gissar på att det är lite mer snö där (fjället) blir att ta skotern ut på isen och pimpla,hoppas det blir fint väder.

 
 
Veronica

Veronica

20 april 2011 11:41

*Håller tummarna* Lycka till!!!!! kram <3

http://verplupp.blogspot..com

Madde

20 april 2011 12:14

Du är snäll du gumman:)hoppas att allt är bra med dig. kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards