mfaeldt

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Beslutsångest!

Av Madde - 4 januari 2012 22:58

Beslutsångest så det skriker om det.

Kyrka eller inte kyrka

Arlanda eller inte arlanda?

Just nu känner jag mest för arlanda innnan vi far till Egypten och sen ha bröllopsfest den 21 juli på vår sju årsdag!

Blir folk sura då?för att vi inte viger oss här hemma?

Jisses vad man blir påverkad av vad andra tycker och tänker!

Men i slutändan är det väl ändå vi som ska gifta oss och vårt bröllop:)

 
 
Emma

Emma

5 januari 2012 17:26

Klart att ni ska göra som ni vill. Det är eran dag och om folk blir sura över det är det deras problem. Måste kännas jätte roligt att planera bröllop!

http://eko.blogg.se

 
Lena

Lena

5 januari 2012 22:20

Ni ska följa erat hjärta! Ingen blir sur, jag åker väl med till Arlanda, så jag får se min dotter brud....

http://lenaf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards