mfaeldt

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Andan

Av Madde - 13 januari 2012 21:54

Jag drog efter andan, nu är inbjudningskorten beställda, vi har knåpat ihop texten till slut:)

Men jisses vad dyyrt!över 1000:- bara för inbjudningskort,vart ska detta sluta?!

Men man gifter sig ju bara en gång!enligt min filosofi iaf;)

pratade med prästen idag,hon verkade super gullig, hjälp jag kommer vara skit nervös den 26 Mars, av all spänning:)

Men så roligt och underbart.

Mamma och momma verkar intresserade av att hjälpa till med maten till sommarn,ljuvligt.

Känns kanon bra!

 
 
Vera

Vera

14 januari 2012 12:49

Har inte varit inne på din blogg på länge, ja sen Milo föddes iaf & det är ju en par månader sen. Vet ju om giftemålet via Fejjan, men va skoj att läsa om bröllopsplaneran.
Tycker ni gör helt rätt som gifter er som NI vill ha det & inte för andras skull & sen ha en fest. Låter jättemysigt.
Sitter själv i planerartagen för nåt liknande ;) Funderar på att gifta oss samtidigt som vi döper Milo, eller har en namncermoni & samtidigt har nån som viger oss. Kyrka känns inte som vår grej, & sen ha en fest till sommaren.
Spännande att läsa om era planer. ÅH är det dags den 26 mars? Inte länge kvar då.... hihi <3
Verkligen glad för din skull & som sagt ni gör helt rätt som gifter er som ni vill ha det <3 Kommer bli super!!!
kram gumman

http://veriz.bloggagratis.se

Madde

16 januari 2012 11:07

Hej:) vad glad jag blev då jag såg att du skrivit:)
Ja jag tänkte försöka skriva litegrann iaf om planerna så man kommer ihåg, så man kan titta tillbaka sen om några år och läsa det:)
Ja det känns verkligen rätt nu att vi gör det helt på vårat sätt:)
Det är dags den 26 Mars så faktisk är det lite pirrigt redan, ska bli så kul:)kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards