mfaeldt

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Bröllopsfest

Av Madde - 4 maj 2012 08:34

Planering för fulla muggar:)

Bordsplaceringen gjorde vi så gott som klar igår,den blir inte så traditionsenlig "som den ska vara"

Men vi har mer tänkt att folk ska ha roligt!har varit på för många bröllop då man känt sig helt malplacerad så jag hoppas att alla kommer känns sig någorlunda nöjd med sin placering:)

Har även varit och kikat på föreningshuset där vi ska hålla till och det stället känns bra, det finns det mesta där och gott om utrymmen.

Mamma och jag har bra koll på bordsdukningen nu också så det känns bra,det blir strand/havstema kan man säga.

skit kul att planera:)nu ska jag nog ta och beställa servetter.

Trevlig helg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards