mfaeldt

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Till mamma

Av Madde - 2 november 2012 08:11

Som tycker jag har så tråkig blogg som aldrig uppdaterar;)vi pratar ju bara varenda dag så hon borde väl vara ganska uppdaterad om mitt liv ändå tycker jag;)


Vad har hänt då?

Vi har varit i Turkiet, toppen vecka och skönt att få lite sol bad och värme.

Utanför fönstret piskar regnet idag, men hellre det än snö, är otroligt less på snö och att hålla på klä på sig massa kläder så man knappt kan röra sig, nu fryser man inte iaf. 


Har fixat årskort på simhallen, bra madde! simmar en gång i veckan nu men målet är väl att åtminstone simma 2ggr i veckan. Skönt att ha kommit igång med nånting.


Nästa resa är nu bokad, det blir Egypten två veckor i April,länge dit men har nånting att längta till:)

Detur har börjat med resor från Sundsvall dit så tänkte vi testar det.


Nästa sommar ska jag gå på min första konsert, biljetter bokade 13Juli på Iron maiden skoj:)

Anna och Simon som undrade om vi ville hänga med, och det är klart vi vill:)


Annars rullar livet på med jobb och sånt, har fått lite nya/mer arbetsuppgifter på jobbet så det är kul att man får göra lite olika saker.


Är ledig idag skönt, och då min käre man slutar ska vi gå på dejt.

Tänkte äta middag ute nånstans får se vad det blir, mcdonalds kanske;p


Trevlig helg!


 
 
Ingen bild

Lena

2 november 2012 10:43

Ja, det var på tiden :) Fortsätt med det här nu, jag kan ju missa något:) Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards