mfaeldt

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Från blond...

Av Madde - 2 november 2012 23:38

till mörkare blond/ljusbrunt

Har funderat och funderat och åter funderat i flera månader.

Men idag var det dags!

Mitt platina blonda hår som jag haft i 6 år är borta!

Jag hade sån ångest innan jag la in färgen, vad skulle ske?valde en mörkblond färg, men tycker nog personligen det vart mörkare än så, men mitt blonda skiftar igenom på några ställen så det blev som slingor och jag är nöjd:)

Det passar nu när det är mörkt och kallt ute men till våren då, kommer jag klara av att vara mörkare då?;)

Kände att det var på tiden för en förändring tråkigt egentligen att se likadan ut hela tiden, sen var håret väldigt slitet också.

Men ändå är jag duktig numera och klipper håret var andra-tredje månad.

Tack mamma för smakråd:)

 
 
Emma

Emma

3 november 2012 01:08

Men åååå vad spännande! Modigt av dig, skulle själv inte klara av nåt sånt tror jag. Bild på det tack! :)

http://eko.blogg.se

Madde

3 november 2012 09:20

Ja det var nervöst:)får försöka ta en bild:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards