mfaeldt

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

trevlig helg

Av Madde - 17 november 2012 22:16

Efter åtta dagars jobb blev jag ledig i tre dagar,skönt!

Har fått vara kassaledare några kvällar på jobbet då en har semester,kul med lite nytt att göra:)

Igår kom mamma hem till oss och gjorde go middag med panerad utbankad kycklingfilé mums!hon stannande kvar tills idag och vi satt uppe halva/hela natten och surra,så kul:)

Idag for vi ner till Sundsvall och kika på husvagnar, jag och M ska köpa till våren,finns ju galet mycket att välja på och vad fina de är numera!

Förut var vi inne på att köpa sommarstuga men har nu fått upp ögonen för husvagn, då är man flyttbar om man blir rastlös (som vi kan bli ibland) och det blir mycket billigare sen slipper man underhåll med gräsklippning och allt vad det är:)

Sitter nu och kikar på lite julklappar på nätet,tråkigt bara att man fortfarande inte vet om man e ledig eller jobbar:(

Nu längtar jag tills den 1 December då blir det Elite hotell Knaust med kärleken i Svall, mys:)


 
 
Ingen bild

Lena

17 november 2012 23:13

Tack för en toppen fredag och lördag. Sjukt kul att kolla husvagnar i dag, fick såna minnen från din och Niklas barndom, när vi bodde på vägarna:)Roligast var när vi gick in i en och den tippade bakåt å vi nästan ramlade, man måste alltid se till att stöd hjulen är nere:) Ha så mysigt på er mini semester:) Jag kan följa med:)

Madde

18 november 2012 00:00

Tack själv:)jättekul!och fasiken vad kul men husvagn:)haha ja det var ju lite sjukt;)kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards