mfaeldt

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Snö

Av Madde - 28 november 2012 23:16

Nu har snön kommit,litegrann iaf. Ute hos oss,i stan är det fortfarande bar backe.

Okej att det blir lite ljusare men näe jag gillar inte snö.

Om man är på fjällresa så absolut är det roligt,men inte i Härnösand.

Jag bodde ändå tre år i Åre så snö är jag van men då är det riktig vinter, och det finns saker att hitta på.

Kanske ska ta mig i kragen och börja åka skidor!

Slalom skidorna har stått inpackad allt för länge nu!


Jobbar sista dan imorrn sen är jag ledig tre dagar,Sundsvall på Lördag med hjärtat,blir nog V75 på Bergsåker på dagen,kul:)och sen ska vi bo på Elite Knaust hotell och ta en pubrunda härligt med egentid!


 
 
Emma

Emma

29 november 2012 19:24

Vad duktiga ni är på att åka iväg på lite olika resor och ta in på hotell och sånt. Förstår att det håller kärleken i liv. :) har alltid varit så imponerad av hur kär ni verkar vara i varandra. Ni kommer garanterat ha ett långt och lyckligt äktenskap tills döden skiljer er åt. :)

http://eko.blogg.se

Madde

30 november 2012 08:16

Gullig du är Emma,det hoppas jag med att vi får:)ja, vi tycker det är viktigt att hitta på saker tillsammans,man behöver inte fara långt men bara man kommer ifrån vardagen lite.
Ha en fin helg!kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards