mfaeldt

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Madde - 28 februari 2012 08:36

Idag fyller min älskling år,tänkte jag ska göra chokladbollar till honom (det enda fikabröd han äter)

Tråkigt nog hade presenten jag köpt inte hunnit komma till idag men den var i sundsvall igår kväll så då borde

den komma under dagen iaf:)


Själv har jag blivit dyng förkyld, det började i lördags kväll, och i söndags jobbade jag 10 timmar med feber och allmänt hängig fy vad jobbigt det var.

Som tur var  så var jag ledig igår och fick vara hemma och kurera mig, men känner mig fortfarande dålig:(jobbar iaf bara tre timmar ikväll så jag får bita ihop och gå dit.

När man inte jobbar heltid vill man ogärna vara hemma från jobbet, då det kan variera så från vecka till vecka hur mycket man får jobba:(pengarna behövs!

Var och klippte mig igår morse också, trodde jag skulle rinna bort i stolen av feber svettningar.

Men klippt och fint vart håret till slut:)

Har blivit bjuden att följa med till Blåsjön med vänner till helgen, så jag hoppas verkligen jag piggar på mig nu snabbt!

Ovido - Quiz & Flashcards