mfaeldt

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Madde - 6 juni 2012 00:59

Helgen på Solvalla var toppen!

Tack snälla mamma och Micke för en toppen helg. Trots en del brister på hotellet;)

Jag lovar att boka ett bättre nästa gång!

Klant jag trodde vi hade bott där tidigare,men hotellet hette samma men låg på olika ställen.


Till bröllopsfesten är det mesta inhandlat så skönt, jag och mamma for ner en dag och fixa det mesta!

M och jag ska köpa till välkomstskålen nu denna vecka och sen handla lite eftersom i alkohol väg.


Vi fick världens finaste bröllopspresent av mamma och pappa, de betalar maten, så underbart och upskattat!


Idag har jag varit och klippt mig,måste fixa någon som fixar håret på festen då det ej går att ordna där jag klipper mig.


Har jag sagt att jag sitter på kontoret en månad i Juli?!

Jag längtar!

Äntligen få använda hjärnan lite!

Tyvärr blir det annars lätt lite robot jobb.

Så glad att jag får chansen.


           



Ovido - Quiz & Flashcards