mfaeldt

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

För jag är så glad

Av Madde - 4 november 2009 00:01

Imorrn kommer två fina vänner på besök till mig.

Båda två gick jag gymnasiet i Åre med, den ena har jag träffat och hållt kontakten med under åren men de andra har jag inte träffat på FEM år..fem hela långa år sedan sist vi sågs.

Så känslig som jag är så vet jag att jag kommer stor böla så fort jag ser hon, av glädje förstås:)

Åh vad jag längtar tills imorgon kväll, kommer nog kacklas på rätt bra om jag känner oss rätt. 

Ska bli så otroligt roligt att träffa dem kommer nog att pratas en hel del gamla minnen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards