mfaeldt

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Erik!!

Av Madde - 11 december 2009 23:32

Det blev som jag ville att Erik vann Idol, helt otroligt vilken röst, Fantastiskt!

Men Calle gav honom ändå en match, jäklar vad han vuxit i mina ögon under denna höst.

Jag hoppas verkligen att Mariette får skivkontrakt, hennes skiva kommer jag att köpa! Hon har sådan speciell och härlig röst.


Var det nån fler än jag som skämdes då Eriks flickvän stod på scen?

Jag satt högt och sa för mig själv, men gå ner nu du skämmer ut dig!haha:p

Det är Eriks kväll och kändes som hon stod där liite för länge, och såg nästan ut som till slut att han verkligen backade bort från henne, helt rätt!


Godnatt Sverige.

 
 
Rebecca

Rebecca

11 december 2009 23:46

Näe, jag tyckte det var jättegulligt när de stod där tillsammans, inte alls pinsamt! Fast möjligheten finns ju att hon tyckte det... hans pappa var där också, missade du honom? :P

Grattis till honom, i alla fall... trots att jag inte hade någon favorit i finalen i år så antar jag att han förtjänar det... det gjorde i och för sig alla :P


Mariette har redan släppt två skivor, de finns på Spotify. Mary go round heter hennes band, om jag minns rätt... fast det kanske du redan visste?

http://tribecas.blogg.se

 
Ingen bild

Lotta

12 december 2009 00:06

Jag håller med dig, såååå pinsamt! Hon borde ha gått ner på en gång, och han såg rätt obekväm ut också, inte hennes kväll ikväll!

 
Eko

Eko

12 december 2009 00:18

Håller totalt med! Gud vad pinsam hon var! Hon såg en chans att få a moment in the spotlight där. Å jag tror oxå att han backade bort, såg verkligen ut så.

http://eko.blogg.se

 
Jelkis

Jelkis

12 december 2009 01:36

Sjukt pinsamt!!

http://jelkis.blogg.se

 
Vera

Vera

13 december 2009 11:14

Håller helt med. Guuu så pinsamt när hon stod där med honom hela tiden. Var jue liksom han s moment & där stod hon med hela tiden, PINSAMT!

http://verplupp.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards