mfaeldt

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Leias vackraste bebis

Av Madde - 13 december 2009 00:19

Vår katt Leia har fått två st kullar,i hennes första fick hon lilla Monchichi som vi kallade henne.(Kommer ni ihåg den lilla söta gosedjursapan monchichi när ni var liten?)Precis så såg hon ut,klotformade vackra ögon och nyfiken på livet:)

Då hon föddes var hon som fula ankungen om jag ska vara ärlig men blev bara vackrare för var dag..och blev bara mer och mer långhårig vilket jag älskar.

Hon flyttade till en familj i Kramfors och tror att hon har det jättebra, men innerst inne hade jag gärna behållit henne,oj så fin hon var.

Leia brås väldigt mycket på sin far och kattungarna är väldigt populära:)

Vi har sagt att vi ska sterilisera henne men det blir som inte av,så till sommaren har vi säkert små sötisar hemma här igen, men då är det nog absolut sista kullen!



    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards