mfaeldt

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Det snöar!!

Av Madde - 15 december 2009 08:40

Ja äntligen är det vitt på backen igen.

Hoppas det får ligga kvar på backen nu, det är mer snö nu än då denna bild togs i november så det är positivt.

Nu ska jag hinka lite kaffe och njuta av att vara ledig en dag.

Senare ska jag fixa naglarna och bli bjuden på mat hos mamma, jag längtar, mammas mat är den bästa!


  

 
 
FG

FG

15 december 2009 08:47

Fett kul att det har kommit snö jag har längtat så himmla mycket :) ha en bra tisdag :)

http://fotbolls-intresserad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards