mfaeldt

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

God Jul

Av Madde - 23 december 2009 22:57

Vill passa på att önska er läsare en riktigt fin jul!:)


Snart julaftonsmorgon, ett år sedan förlovningen..det borde innebära att jag enligt tradition borde vara gift innan imorgon,Kan bli lite tajt med tidsschemat får nog skjuta på det ett tag till:)

Men kär och lycklig det är jag kan jag lova! Älskar min M.


Undrar om tomten kommer imorgon?


Stor kram från mig

 
 
Vera

Vera

24 december 2009 01:20

Önskar dig en riktigt trevlig Jul med dina nära & kära, och härligt med förlovningsdag oxå. Vi har jue varit förlovade mer än ett år å inget bröllop i sikte än... haha

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!
kramar

http://verplupp.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards