mfaeldt

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Härliga efterlängtade lördag

Av Madde - 13 februari 2010 22:42

Idag har jag bara varit hemma, helt ensam och haft lite egentid.

M jobbar i helgen, hatar egentligen att vara själv men idag var det rätt skönt att bara filosofera själv:)

Kanon väder har det dessutom varit, tog mig en kopp kaffe och la en filt på sparken och solade ett tag, mycket härligt.

Hann dessutom med att starta ett nytt måleri projekt och städa nedervåningen så nu är äntligen huset helt städat.

Ikväll har jag tittat på melodifestivalen i vanlig ordning, Andreas Jonsson har en helt fantastisk röst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards