mfaeldt

Alla inlägg under februari 2010

Av Madde - 8 februari 2010 22:12

Igår kväll kom Miss C på besök, vi åt hemmagjord pizza och surrade ikapp oss mysig söndag kväll, träffar henne tyvärr alldeles för sällan så det måste det bli bättring på.

Har sovit uruselt inatt och varit jättetrött på jobbet, sista gången jag kollade på klockan var hon 04.00 och väckaren var på 06.20 då är det inte roligt direkt att kliva upp. Får hålla tummarna på en bättre sömn denna natt.

Skulle hämta M på jobbet ikväll och då körde jag fast här hemma på gården, lyckat! Usch vad less jag blev som tur är bor mamma inne i stan nu så M kunde ta hennes bil hem. 

M skrattade gott åt mig kan jag lova, det där fixa han på fem sekunder då han kom hem, det är bra med en karl i huset många ggr;)

Förövrigt har jag som vanligt gått loss på vitfärg och pensel ikväll, finns hur mycket somhelst att måla, det är bra:)

Av Madde - 7 februari 2010 02:28

Fortfarande toppen helg.

Pappa kom och hälsa på oss i eftermiddag:)blev en massa surr, nu ikväll har vi gosat med lille Liam och familj.kanon!:)

Av Madde - 5 februari 2010 22:22

Jag känner på mig att den här helgen kommer bli kanon.

Imorgon fyller mamma år= go fika och trevligt sällskap

På kvällen ska vi hem till Francine och Jocke + lille Liam för ännu mer trevligt sällskap och den för mig viktiga melodifestivalen, synd bara att man inte kommer vara på plats i Övik som vi hade funderingar på tidigare men men.. det blir garanterat bra ändå!

På söndag kommer förhoppningsvis Miss C hit för trevligt surr,uppdateringar om livet och senaste skvallret och middag, ja ni hör det blir som sagt en toppen helg:)

Av Madde - 4 februari 2010 21:38

Jag drömmer mig bort...Var är sommaren?


  

Av Madde - 3 februari 2010 09:31

Jag pallrade mig iväg på gymet imorse, känner mig fantastiskt duktig nu:)

Dessvärre tyckte jag det var lika tråkigt som vanligt men jag får väl ge det en chans.

Jag gillar mest att simma, men simhallen här i stan har stängt ett år framöver då den ska repareras. Riktigt trist då simning är en otroligt bra träning.

För ett par år sedan simmade jag två ggr i veckan och då var kroppen fast vill jag lova.   

Av Madde - 2 februari 2010 22:56

Imorrn ska jag skjutsa M på jobbet och sedan åka och träna, TRÄNA..helt otroligt:) får se hur detta ska gå.

Ovido - Quiz & Flashcards