mfaeldt

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Madde - 5 januari 2010 21:37

Fick för några timmar sedan reda på att kompisar blev föräldrar imorse till lille Liam, super roligt för dem:)Längtar tills jag får träffa honom.

Han föddes ca 3 veckor för tidigt, så jag blev lite förvånad då jag fick höra nyheten.

F hade fått havandeskapsförgiftning därför det blev akut,(tror det var det) så dom får stanna kvar på sjukhuset ett tag.

Men alla mår bra, så jag är väldigt glad för deras skull.

Av Madde - 5 januari 2010 13:11

Idag har jag sovit alldeles för länge..tog på mig tröjan bak och fram och glömde bh..men så får det vara några timmar till..jag är trots allt ledig:)

Sen ryktas det om middag hos mamma och ev. en tur till Sundsvall.

Och vet ni, imorgon är jag också ledig wihooo:)


Här bjuder jag på bilder på mig och "Ladyboysen" i Patong Thailand

Det är alltså män som ser ut som kvinnor, en del ser man knappt skillnad på om det är en man eller kvinna, en del ser ut som dockor i hyn, silikon i brösten såklart, men om dom har kvar saken därnere vet jag faktist inte:p

Översta bilden är vid ingången till en gata med massa barer, jag var såklart tvungen att fråga om jag fick komma upp och dansa jag med och det fick jag:)



    

Ovido - Quiz & Flashcards