mfaeldt

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Madde - 1 januari 2010 21:17

Är helt slut och trött, ska upp och jobba imorgon med.

Jag och M ska slå på en film nu och kura ihop oss under täcket.


Jag trodde det var snörekord ifjol  men icke detta är helt galet vad mycket snö vi har nu. och det bara fortsätter snöa hela tiden.

Av Madde - 1 januari 2010 01:23

Gott nytt år kära bloggläsare!


Jag har nog haft det tråkigaste nyårsfirandet någonsin tror jag.

Men så är det då man jobbar, däremot så var det i trevligt sällskap och sjukt god mat:) mamma som lagat maten.

Men att inte fira med skumpa, det tyckte jag faktiskt var rätt trist:(

Men jag får iof skylla mig själv då jag sa att jag kunde vara chaufför.

Kommer däremot vara väldigt pigg imorgon:)

Jobbet nästa...

Hoppas ni haft en trevlig kväll!

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards