mfaeldt

Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

Gott nytt år!

Av Madde - 1 januari 2010 01:23

Gott nytt år kära bloggläsare!


Jag har nog haft det tråkigaste nyårsfirandet någonsin tror jag.

Men så är det då man jobbar, däremot så var det i trevligt sällskap och sjukt god mat:) mamma som lagat maten.

Men att inte fira med skumpa, det tyckte jag faktiskt var rätt trist:(

Men jag får iof skylla mig själv då jag sa att jag kunde vara chaufför.

Kommer däremot vara väldigt pigg imorgon:)

Jobbet nästa...

Hoppas ni haft en trevlig kväll!

Natti natti

 
 
Vera

Vera

2 januari 2010 00:46

Gott Nytt År!
Hade rätt lungt firande vi med, å som du skrev värt att vara pigg på nyårsdan ;) hihi
Hoppas att du får ett fint år.
kram

http://verplupp.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 21 september 2014 07:27

Inatt drömde jag att vi var på ultraljud och de sa då att det blir en pojke! Spännande o se sen om det stämmer:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards