mfaeldt

Alla inlägg under november 2010

Av Madde - 5 november 2010 09:37

Åker till Sundsvall idag igen och umgås med Angelica, tänkte vi ska dricka vin och surra om allt vi inte hann med sist:)

Älskar mina fina vänner!

Ha en trevlig helg.


  

Av Madde - 4 november 2010 09:09

Det känns som att den här veckan har rusat iväg även fast jag varit hemma, har känts som jag ändå behövt denna vecka till att återhämta mig.

Igår var jag i Timrå och fick mina naglar fixade, det blev galet snyggt hon är så otroligt duktig Cissi.

Därefter fortsatte jag till Sundsvall för att umgås med Angelica, roligt som vanligt att träffa henne och få surra av sig om ditten och datten.

Nästa vecka är det helt fokus på att söka jobb!


  

Av Madde - 2 november 2010 13:29

En dag tog det, sen blev jag rastlös.

Jag är verkligen inte den som klarar av att gå hemma och dra benen efter mig.

Måsta hitta ett jobb, väldigt snart!

Någon som har nått tips om vart?;)

Ovido - Quiz & Flashcards